Періодично будь-яка система потребує прибирання, перегляду, очищення та оптимізації.
Наша сьогоднішня історія про те, що спроба зробити оптимізацію нашого нового сайту (відповідний пост тут) переросло в часткову реорганізацію всієї справи. Продумуючи нову структуру для сайту, ми раптом усвідомили, що старий логотип більше нас не радує з кількох причин.
- В останні роки надкушене яблуко стало практично main-stream. Звичайно ж, нам трохи шкода, що це не наше яблуко. Але так і бути) ми змогли з цим змиритися)
- Цей логотип колись давно символізував для нас важливі речі: творчий підхід і попадання в ціль – така собі візуалізація прислів’я «потрапити в яблучко”. Тоді ми займалися рекламною поліграфією, проте з тих пір багато чого змінилося, і пріоритетні напрямки діяльності компанії ЕНЕМ – в тому числі.
- Займаючись кейсами і замовленнями наших Клієнтів, багато років у нас не доходили руки до того, щоб поліпшити свій власний фірмовий стиль. Чоботар без чобіт. Радує той факт, що в народі ця приказка говорить як про самовіддачу, так і про високий рівень майстерності у своїй справі.
Отже, ми усвідомили, що хочемо поміняти фірмовий стиль нашої компанії. Почали з розробки логотипу, який повинен добре виглядати, нести наш посил світу, до того ж друк логотипу повинен бути технологічно можливий різними засобами.
Брендування продукції
– звичайно ж, в першу чергу повинно ставитися до наших товарів. Тому було прийнято рішення про зміну логотипу.
Основу нашого нового знака склав древній обережний символ Алатир – знак, що несе в собі безліч значень:
- Розвиток, рух вшир і вгору, поєднання минулого і майбутнього
- Сонце і його життєва сила
- Збереження міцної родини та її благополуччя (для нас важливі традиції, оскільки наша компанія також належить до компаній сімейного типу, що об’єднує кілька поколінь)
Це основа в нашому лого – червоні пелюстки, що нагадують квітку. А що таке квіти: це життя, розвиток, краса.
Верхній символ в нашому лого – ромб з крапкою. Традиційно це – символ родючості і врожайності, а нам він ще нагадує коробку, в яку упаковано щось важливе. Як і червоні елементи Алатир – можуть розглядатися як ребра коробки. Нижні елементи написання назви ENEM (особливо накреслення літер Е і М) нам нагадують вироблені тубуси. Адже в даний момент часу виробництво коробок і тубусів є нашим пріоритетним напрямком. Одночасно цінність краси і повагу до традицій, любов до своєї справи і наповненість їм при усвідомленому хазяйському відношенні – ось що ми хотіли сказати світові нашим новим логотипом.
Як думаєте, у нас вийшло?
P.S. Розробити фірмовий стиль – також одна з наших послуг 😉